Kevad

Karksi-Nuia RR
Hommikul oli ilm kole, külm ja märg. Sõidust vaimustunud ma polnud, aga number peal ja tagasiteed enam polnud. Sõit algas piduliku stardiga. Mina ennast pundis naga kala vees ei tundud, aga püüdsin oma koha eest siiski võidelda. Umbes poole ringi peal oli üks ringtee, kus kaks onu ennast mulle ette pikali kukutasid. Minu klassikaline viga ehk liiga pundi tagaotsas olemine maksis kätte. Püüdsin veel pundi saba kinni aga järgnes kohe 7% tõus. Püüdsin küll mitte vahet sisse lasta, aga eelnev järgi tõmbamine oli jalale juba piisavalt raske olnud ja sinna see peapunt siis läks. Sõit oli raske, tuuline ja sai kirja korralik trenn. Sain 2 päeva enne sõitu kätte oma võistlusratta ja pole veel sellega harjunud. Sellest tulenevalt sain ka väga väsitava selja- ja kaelavalu, mis ajasid ka pea valutama. Sõidulõpp oli udune, aga tehtud ja tulemuseks naiste 4. koht.



Pärnu tänavasõit
Enne starti ei osanud mitte midagi asjast arvata. Peagi peale starti selgus, et Liisale vastast pole ning, et minu kiirendused ei meenuta kiirendusi. Seega olin Liisale siis tugi ja võidu tõime koju. Mina suutsin kõigist vaheka ja lõpupunktidest ilma jääda seega lõpukohaks mulle 6.



Püha Loomaaia RR
Väga närviline sõit. Naiste üldis koht 7. Rahul polnud ja sõitsin palju pärast sõitu veel ringi (energiat oli ilmselgelt veel üle).



Viljandi tänavasõit
Ilm oli super, esimest korda lühkades. 16% munakivitõus oli äge, aga valede käikudega väga raske. DNF.



Mulgi RM
Ilm nii soe kui eelneval päev polnud. Sooja sai liiga vähe tehtud ja eneseusku polnud. Plaan oli mitte kukkuda, lõpuni jõuda ja endast parim anda. Esimesega hakkama ei saanud, päris valus oli ja igast jamasid korraldasin veel rajal. Alguses hoidsin palju ennast tagasi, sest teadsin, et kõige hullem osa on suusarajad, seal olin ka mõõdukas ning sõit oli kohati päris nauditav. Lõpus tundsin, et oleks pidanud veel rohkem süüa võtma aga kõige halvem seis polnud, eelmise aastaga võrreldes oli hästi. Võistluse käigus arvasin, et sõidan naistes umbes 8. koha peal, aga poole sõidu peal selgus, et olen kolmas. Selle peale tuli natuke kihutamise isu juurde. Kaotasin mitmetes kohtades palju aega, aga poodiumikoha säilitasin ja üldiselt olen rahul. Parim asi on muidugi see, et sõitsin välja oma parima Samsungi üldkoha ehk 224 ja seda veel halva enesetunde pealt. Juhuu! Naiskond oli meil ka supertubli, tasuks II koht.



Uued rattad
See aasta sõidan ma uute ilusate Classic maantee ning maastikuratastega.


Kolmapäevane trenn algas ebaõnne tähe all ehk jäi tegemata. Juhtus nii, et mulle sõideti üsna õnnetult otsa ja käisin hoopis haiglas. Õnneks tunnistati kõik ühes tükis olevaks ja käele pandi vaid kipslahas, mida kästi nädala peal hoida, aga ma ei kannatanud seda (sügeles) ning asendasin selle elatsema versiooniga. Homme toimub juba Kuusalu rattaralli kuhu starti plaanin vaatamata kõigele siiski tulla. Päikest kõigile ja Kuusalus näeme!

Comments

Popular Posts